La sfarsit de drum

Posted: Martie 17, 2010 in Uncategorized

Buna seara prieteni!

E tarziu in noapte si nu credeam atunci cand am intrat in AIESEC ca ma voi afla intr-o astfel de situatie, dar dezamagirea este prea mare si impactul acesteia asupra mea este covarsitor. Nu stiu cum sa o pun sa sune cat mai „nu-asa-cum-ne-am-obisnuit-in-ultima-vreme”, dar am luat decizia in aceasta seara de a ma retrage din toate functiile din AIESEC si chiar si din organizatia in sine. Este una din cele mai importante, dificile si curajoase decizii pe care le-am luat vreodata.
AIESEC-ul a fost pentru mine mediul si familia in sanul careia mi-am petrecut aproape 1 an jumatate din viata, a fost locul unde am cunoscut prieteni si oameni in adevaratul sens al cuvantului. Tocmai din aceasta cauza simt nevoia sa-mi imi iau ramas bun de la persoanele care de-a lungul acestui an mi-au pus un zambet pe fata sau m-au crescut prin mijloace nebanuite de ei, cunoscute doar de mine.
Nu-mi vine alta persoana in minte cu care sa incep, sau grup, decat Eb-ul nou, alaturi de care la momentul primei sedinte de EB din acest an, mi-am vazut viitorul cladit alaturi de ei. E trist sa vezi cum se destrama astfel de imagini si vise toate din simplul fapt ca am ajuns intr-un punct in care lucrurile la care am renuntat pentru a ma implica au fost prea importante pt mine iar acum le-am pierdut sau sunt pe cale sa le pierd. Am totusi, un cuvant de speranta pentru voi. Voi sunteti cei care mi-ati oferit, la randul vostru, speranta unui „altceva”, unui ceva nou, diferit, unui ceva mai bun. Am vazut asta in voi si increderea pe care vi-o dau din acest punct de vedere este incomensurabila. Si prieteni, imi sunteti si veti fi mereu alaturi de mine in gandurile mele.
Grupului de oameni alaturi de care pentru un an de zile mi-am cladit viata: Eb-ul din care fac parte (09-10). Nu intrezaream un astfel de deznodamant pentru aventura noastra, presarata de altfel de foarte multe deznodaminte. Va multumesc pentru tot, pentru ca m-ati acceptat cu bune cu rele si toate pentru un an de zile.

Imi pare rau, dar dezamagirea este mult prea mare.

Cu multa si sincera dragoste,
al vostru mereu,
Andrei

Lasă un răspuns

